Blogia

morales29

LA QUINTA ESTACIÓN- ME MUERO

CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA

O CICLO MEDIO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA NON É MOI DIFÍCIL, ESPERO APROBAR TODAS AS ASIGNATURAS.